آسفالت کاری در کرج

شرکت خورشید راه ارائه دهنده خدمات آسفالت کاری به صورت حرفه ای برای شما عزیزان خدمات آسفالت کاری خود را در کرج و تهران ارائه می دهد.

آسفالت کاری در کرج

شرکت خورشید راه ارائه دهنده خدمات آسفالت کاری به صورت حرفه ای برای شما عزیزان خدمات آسفالت کاری خود را در کرج و تهران ارائه می دهد.

آسفالت کاری در کرج

آسفالت کاری در کرج توسط شرکت خورشید راه که با افتخار از آسفالت کاران برتر در تهران و کرج می باشد ، ما خدمات خود را برای شما عزیزان به صورت حرفه ای به انجام می رسانیم.

بایگانی

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

پخش آسفالت دستی و مکانیزه

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۶ ب.ظ | سینا سلیمی | ۰ نظر

 

شرکت خورشید راه با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه آسفالت کاری آماده انجام و اجرا کلیه امور راه سازی و انجام و اجرا محوطه سازی  و پخش آسفالت مکانیزه و دستی با اکیپ مکانیزه آماده ارائه خدمات خود به عزیزان کرجی و تهرانی می باشد .

قیمت پخش آسفالت به صورت دستی 

عامل مهم و تاثیرگذار در قیمتی که برای پخش آسفالت به شکل دستی باید در نظر بگیریم بر اساس سانتیمتر حساب می شود. 

مثلاً زمانی را در نظر داشته باشید حتی شما نیاز به دارید که به اندازه 100 سانت آسفالت پخش و اجرا شود و قیمت نهایی بر حسب 100 سانت در نظر گرفته می شود.

 

اهمیت پخش آسفالت به صورت دستی 

این کار مهم زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که هزینه ای که برای پخش آسفالت و مکانی که عملیات راهسازی پخش می خواهد صورت بگیرد ، انجام آن به شکل مکانیزه امکان پذیر نیست و حتماً باید به شکل دستی آن را انجام دهید.

 

 

آسفالت کاری در تهران و کرج

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱ ق.ظ | سینا سلیمی | ۰ نظر

 

به مدیریت : سعیدخورشیدی

شماره تماس: 09122898865

1 - شرکت خورشید راه آماده انجام کلیه خدمات آسفالت کاری با اکیپ مکانیزه به صورت حرفه ای انجام داده و برای این منظور به بهترین شکل خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد.

2 - پخش آسفالت و تراشه آسفالت با پاشش قیر و گازوئیل بر روی ترشه ها و زدن غلتک

3 - اجرای آسفالت در تهران و کرج بصورت کاملاً مکانیزه با دستگاههای فنیشر و غلطک آهنی و لاستیکی در اسرع وقت

4 - پخش آسفالت بصورت دستی با کیفیت بالابا اکیپ کاملاً حرفه ای مناسب برای محوطه و پارکینگ خیابان های کم عرض لکه گیری و نوار

5 - تراشه آسفالت یا همان آسفالت سرد،پخش تسطیح قیر و گازوئیل پاشی بصورت مکانیزه مناسب برای مسیر های طولانی باغ ها و پارکینگو محوطه های بزرگ و غیره

6 - زیر سازی ،محوطه سازی ،خاک ریزی و خاک برداری و بیس و ساب بیس وتسطیح آب پاشی و کوبیدن با تراکم بالا و آماده سازی

همه ی امور با بهترین کیفیت ، سریعترین زمان و نازلترین قیمت برای شما انجام میشود .

انجام کلیه امور ذکر شده با کیفیت بسیار بالا در اسرع وقت ، با بهره مندی از تیم آسفالت کار حرفه ای و برتر خورشید راه 

 

 

آسفالت کاری برتر در تهران کرج

يكشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰ ق.ظ | سینا سلیمی | ۰ نظر

 

به مدیریت : سعیدخورشیدی

شماره تماس: 09122898865

مواد اولیه ای که آسفالت از آن تشکیل می شود شامل: شن ، ماسه و قیر است که با ترکیب و مخلوط کردن این مواد آسفالت تولید می شود.

همانطور که از ماهیت آسفالت پیداست مهم ترین کاربرد آن در زمینه ساخت و ساز ها و تولید و ترمیم جاده ها به کار می رود.

از آسفالت که به شکل ماده ای چسبنده است به همراه یکسری مصالح سنگدانه ای در تولید و ساخت بتن ها و آسفالت ها به کار می رود و فرآیند انجام آن را آسفالت کاری گویند.

در هنگام خرابی و ایجاد مشکلات در خیابان ها و کنده شدن آسفالت می توانید با درخواست نیرو از تیم آسفالت کار حرفه ای و آسفالت کار برتر در تهران و کرج  که با افتخار تیم خورشید راه این خدمات را ارائه می دهد می باشد.

آسفالت کاربردهای متنوعی دارد و با توجه به انواع کاربرد های آن در سه دسته کلی  : آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی جای می گیرد.

آسفالت گرم 

متداول ترین شکل از انواع آسفالت کاری است ، در این حالت قیر را با مصالح سنگی به شکل گرم مخلوط کرده و استفاده می کنیم.

و نحوه استفاده از آن به همان شکل گرماگرم است که در آن زمان به صورت کلی در همه سطوح پخش شده و در این مدل از آسفالت کاری مصالح سنگی به کار رفته به طور معمول بیشتر از 90 درصد از مخلوط آسفالت را شکل می دهد.

آسفالت حفاظتی

این مدل از آسفالت کاری مدلی است که با به کاربردن روش های رویه سازی آسفالت که در انواع سطوح شن و آسفالت به کار می رود.

ضخامتی که برای این رویه سازی به کار می رود ، تا نهایت 255 میلیمتر می باشد ، که این حالت در مدل سازه روسازی جا نمی گیرد و عملکرد آن سازه ای نیست.

 آسفالت سرد 

همانطور که از نام آن پیداست این مدل از آسفالت با مخلوط کردن مصالح سنگی و قیر( که شامل قیر محلول، امولسیون ) می باشد ، می توان به دست آورد.